close angle-double-down twitter facebook linkedin youtube instagram

AdCalls geeft inzicht in alle telefonische conversies per verkeersbron. Call tracking is onmisbaar voor marketeers en bureaus die zich richten op conversie-optimalisatie. AdCalls zorgt dat er geen data ontbreekt, zodat je succesvolle marketingbeslissingen kunt maken.

Het IAB is de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie. IAB versnelt de digitale groei en levert een structurele bijdrage aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt.Dankzij sponsor bijdragen en contributie geven leden van de vereniging deze strategie samen inhoud door events te organiseren, onderzoeken te doen en whitepapers te publiceren. Binnen het IAB is de hele mediaketen vertegenwoordigd. In taskforces en bij IAB bijeenkomsten wordt kennis en ervaring uitgewisseld en genetwerkt door adverteerders, uitgevers, mediabureau’s, technologiepartijen en creatieven.

Emerce is een multichannelplatform over online business en marketing. Emerce biedt beslissers in e-business inspiratie en kennis. Het platform Emerce omvat de 24/7 nieuwsdienst, het magazine, speciale edities zoals de Emerce 100, eGuide, webinars, opleidingen en evenementen zoals Emerce eDay, Mobile Convention en Digital Marketing Live!

Swydo's beproefde, prijswinnende rapportage-, monitoring- en workflowplatform haalt gegevens op uit meerdere bronnen om professionele, aanpasbare marketingrapporten te maken die marketers gebruiken om KPI's te meten en groei te stimuleren. Met de gebruiksvriendelijke tool kunnen marketeers klantrapporten genereren die externe gegevensbronnen combineren, zoals Google Adwords, Facebook Ads, et cetera. Digitale bureaus besparen tijd door professioneel ogende rapporten te maken tijdens het toevoegen van meer waarde in het analyseren van gegevens en het verkrijgen van bruikbare inzichten.

SEMrush werd in 2008 opgericht en bestond uit een kleine groep met SEO- en IT specialisten. De missie was om online concurrentie eerlijk en transparant te maken, met gelijke kansen voor iedereen. Na tien jaar is SEMrush uitgegroeid tot 's werelds toonaangevende onderzoeksdienst voor online marketing. Als een groot internationaal bedrijf, zijn ze bij SEMrush nog steeds trouw aan de fundamentele waarden die de organisatie heeft: het aanpassen aan een strikt plan en altijd individuen boven processen plaatsen.

Squeezely Data Management Platform (DMP) helpt marketeers om op maat gemaakte consumentenervaringen te leveren. Dit doen ze door inkomsten te genereren met data-gedreven content-, commerce- en marketingbeslissingen.

Wil jij in 2019 met ons samenwerken? Mail naar [email protected]