close angle-double-down twitter facebook linkedin

Bing is de standaard zoekmachine in Windows 10 en bereikt een publiek van 500 miljoen gebruikers wereldwijd, die samen 10 miljard zoekopdrachten per maand uitvoeren. In Nederland zijn dat 7 miljoen gebruikers met 124 miljoen zoekopdrachten. Dankzij Bing Ads, het advertentieplatform van Bing, kom je in contact met deze doelgroep. Ontdek het zelf!

AdCalls geeft inzicht in alle telefonische conversies per verkeersbron. Call tracking is onmisbaar voor marketeers en bureaus die zich richten op conversie-optimalisatie. AdCalls zorgt dat er geen data ontbreekt, zodat je succesvolle marketingbeslissingen kunt maken.

Het IAB is de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie. IAB versnelt de digitale groei en levert een structurele bijdrage aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt.Dankzij sponsor bijdragen en contributie geven leden van de vereniging deze strategie samen inhoud door events te organiseren, onderzoeken te doen en whitepapers te publiceren. Binnen het IAB is de hele mediaketen vertegenwoordigd. In taskforces en bij IAB bijeenkomsten wordt kennis en ervaring uitgewisseld en genetwerkt door adverteerders, uitgevers, mediabureau’s, technologiepartijen en creatieven.

Emerce is een multichannelplatform over online business en marketing. Emerce biedt beslissers in e-business inspiratie en kennis. Het platform Emerce omvat de 24/7 nieuwsdienst, het magazine, speciale edities zoals de Emerce 100, eGuide, webinars, opleidingen en evenementen zoals Emerce eDay, Mobile Convention en Digital Marketing Live!

Swydo's beproefde, prijswinnende rapportage-, monitoring- en workflowplatform haalt gegevens op uit meerdere bronnen om professionele, aanpasbare marketingrapporten te maken die marketers gebruiken om KPI's te meten en groei te stimuleren. Met de gebruiksvriendelijke tool kunnen marketeers klantrapporten genereren die externe gegevensbronnen combineren, zoals Google Adwords, Facebook Ads, et cetera. Digitale bureaus besparen tijd door professioneel ogende rapporten te maken tijdens het toevoegen van meer waarde in het analyseren van gegevens en het verkrijgen van bruikbare inzichten.

ADchieve ontwikkelt automatiseringsoplossingen voor het adverteren in zoekmachines zoals Google. Dagelijks zetten we miljoenen producten van onze klanten om in advertenties binnen Google. We richten ons zowel op de betaalde tekstadvertenties binnen Google als op de Google Shopping resultaten. Als ADchieve zijn we de grootste gebruiker van de Google Shopping API ter wereld. Op basis van de grote hoeveelheden data die uit de advertentiecampagnes bij Google komen, optimaliseren we vervolgens de resultaten van die campagnes. ADchieve werkt voor een groot aantal klanten in binnen- en buitenland.

DDMA, wat staat voor Data Driven Marketing Association, is dé vereniging voor marketing en data. Deze vereniging probeert de data driven marketing sector naar een hoger niveau te tillen. Dit wordt gedaan aan de hand van drie pijlers: wat kan, wat mag en wat moet je willen.

Watermelon is de ontwikkelaar van een platform wat zorgt voor een snellere service voor de klant. Dit doel wordt bereikt door middel van een chatbot. Watermelon is een van de snelst groeiende business applicaties van Nederland.

10xDigital zorgt door middel van strategische en digitale innovatie voor groei en digitale transformatie. Zij geloven niet in rust nemen, maar in groter worden. 10xDigital werkt voornamelijk samen met agentschappen en merken als een digitale innovatie-groeipartner om haar klanten beter, adaptieve en grondiger te maken voor de volgende groeifase. Dit maakt 10xDigital je strategische groeipartner!

SEMrush werd in 2008 opgericht en bestond uit een kleine groep met SEO- en IT specialisten. De missie was om online concurrentie eerlijk en transparant te maken, met gelijke kansen voor iedereen. Na tien jaar is SEMrush uitgegroeid tot 's werelds toonaangevende onderzoeksdienst voor online marketing. Als een groot internationaal bedrijf, zijn ze bij SEMrush nog steeds trouw aan de fundamentele waarden die de organisatie heeft: het aanpassen aan een strikt plan en altijd individuen boven processen plaatsen.

Squeezely Data Management Platform (DMP) helpt marketeers om op maat gemaakte consumentenervaringen te leveren. Dit doen ze door inkomsten te genereren met data-gedreven content-, commerce- en marketingbeslissingen.

Wil jij in 2018 met ons samenwerken? Mail naar [email protected]