close angle-double-down twitter facebook linkedin youtube instagram
2 September 2019

Dutch Search Awards 2019 - alle feiten op een rijtje!

3 min

De inschrijving voor de vierde editie van DSA is geopend! Agencies, merken en professionals kunnen hun beste cases op het gebied van search-marketing inzenden tot en met 30 september.

De meest prestigieuze awards in de search-marketingwereld zullen op 12 december 2019 uitgereikt worden in DeFabrique in Utrecht.

Er is dit jaar nog meer kans om te winnen. Voor de vierde editie zijn er drie nieuwe awards in het leven geroepen. Naast de inmiddels bekende categorieën kunnen merken en agencies met een goede search-gerelateerde case nu ook een Dutch Search Award winnen voor het: ‘beste gebruik van innovatie’, ‘beste gebruik van data’ en ‘beste gebruik van personalisatie’. Alle inzendingen dingen automatisch weer mee naar de Grote Prijs.

De cases worden beoordeeld door een vakjury onder leiding van nieuwe juryvoorzitter Talitha Zwagers. Talitha is via een publisher in de online marketingwereld terecht gekomen en inmiddels is zij doorgegroeid tot directielid van Traffic Builders en is tevens Director Digital Marketing. Met haar jarenlange ervaring en kennis van de Search-wereld is zij een waardevolle toevoeging voor de Dutch Search Awards.

De Dutch Search Awards worden dit jaar gesteund door hoofdsponsor Microsoft, mediapartner Emerce en partners IAB Nederland, AdCalls, Swydo, Bigshopper, Semrush, Squeezely en Optmyzr. De inzending sluit op 30 september. De feestelijke uitreiking vindt plaats op 12 december. Agencies, merken en professionals kunnen hun case indienen via dutchsearchawards.nl, waar ook de tickets voor de eindshow besteld kunnen worden.

Deel dit artikel